wtorek, 16 sierpnia 2011

Skończyło się to dobre! :@

Hej ;/;//
Ciągle mnie prosicie o : Obejrzenie filmu (Jak chce sama obejrze jak poprosisz nie oglądam...), o grafa (Ludzie jesteście dziwni...grafy łatwo się zdobywa. Mozna zrobic konek autorafowy a nie zawracać mi głowę gdy jestem zajęta...np. gadam sb na nk z kumeplą, robie film albo cos...ja nie tylko siedze na msp i jeszcze przez sie zacina bo macie "grafową" zachciankę =.=), o upominek (Upominek to coś z moich rzeczy więc rózni się od czegoś z listy ;d. Jakbym dala wszystkim co proszą  1 dzien nie miala bym ani jednego ciucha..ciężko pracowałam na te ciuchy ! Wam nie zaszkodzi jak też o zrobicie!),o coś z listy (Nie jestem bogata dlatego ze mam vipa czy 8 lvl. Pracuje na sb a nie na wasze zachcianki!),o wymianę (Jak chcecie sie wymienic to zapytajcie czy chce a jak poiem nie nie bądzcie natrętni nie wysyłajcie i piszcie"A może za to??" -.-). Dzisiaj nie chciałam się wymienić z dziewczyną a ona do mnie z mordą ze jestem skąpa. TERAZ DOPIERO BĘDĘ SKĄPA! Jeśli o co kolwiek mnie poprosicie (Np. to z ymienionych wyżej) nie zrobię tego! Nie odpowiem na takie coś! Bo mam dosyć! Jak będziecie natrętni dam blocka na czat i CTR a jak będziecie wyzywać zgłosze was :@ Bo nie jestem pomocą społeczną! I( wy jeszcze do mnie z mordą!!! Coś am pokaże drodzy " Maggie11 jest skąpa" =.=

..rozdałam więcej grafów niż y mnie.  Ja 135 a wy 69. Dałam 10 upominków (Dlatego moze ze jestem skąpa co? -.-)  a y mi 4 (Tak to 4. wystraczy się przyjrzeć). Wydałam na nie jakies 3.300 a wy 725...i kto tu jest skąpy? No napewno ja dałam więcej niż wzięłam. Dowidzenia. Pamiętajcie : Skoncyzlo sie to dobre!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz