wtorek, 31 grudnia 2013

Looki

Hejka ^^
Oto looki (Jesli za male kliklij)
  1. Ten look mi sie najbardziej podoba z tych czterech. Zwykle wybieram niebieskie ciuchy i tu tez tak bylo. Podoba mi sie ten look a wam ? :)

  2. To najdziwniejszy look z tych czterech. No wiem do najladniejszych i najmodniejszych nie nalezy ale mam sentyment do tej bluzki. Kiedys (jak zaczynalam gre) bardzo mi sie podobala (Mialam 9 lat ;)) i chcialam ja miec. Jakis czas pozniej kupilam VIPA i ja kupilam :) A te spodnie poprostu rzadko nosze wiec zalozylam je do tego looku.


  3. Ten look jest "slodki". Ma opaske i kolczyki ze "slodkiego" konkursu. Sukienke chyba tez ale nie jestem pewna. Wyglada uroczo, prawda?



  4. To stroj ktory ubralam na swieta. Nie mam za duzo swiatecznych ciuchow wiec ubralam cos takiego. Wyszlo jak wyszlo.

    Maggie11

     
Podabaly wam sie looki? Ktory najbardziej? Czekam na komentarze <3 Do nastepnej notki !

2 komentarze:

  1. Jesteś jaj widze bloggerką która nie ma za dużego rozgłosu :(( Mimo to ja BARDZO lubie twoje posty ale prawie nigdy nie zostawiem komów.. Ale to dla tego że zostawiam to dla siebie :) Ale widze że od roku nie oddalać WOGULE posta ! :c Prosze Cie kiedy oooon ???? Też bloguje c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się że trafiłam nabten blog bo są tu posty ze starego msp :3

    OdpowiedzUsuń