niedziela, 21 sierpnia 2011

Historia wyssana z palca..-.-

Hej
Dzis gadalam z taką jedną moją znajomą
I ona mi napisala o jakiejs mojej niby fance...zobaczcie
(Nie widzisz? Clicknij)
Hah  ^ ^
No więc ta Justyna dala mi nazwe tej mojej fanki -_- Ta nazwa to "Maggie 11".
Wyszukałam i ukazala mi sie osoba z lvl 0.
A podobno miala lvl 9 wyglądala jak ja i wg. Zapytalam dlaczego ona nie ma tego 9 lvl i nie wyglada jak ja a ona powiedziala ze ta moja fanka sie przez przypadek usunęla i ma nowe konto. ( To "Maggie 11" czesniej ponoc tez takie miala -.-). Potem powiedzialam ze nie chcę podrob mojego nicku. Potem chyba wrocilysmy tk tej rozmowy i ona powiedziala ze jak ja powiedzialam to o podrobach to ona sie usunela a miala wysoki lvl i super naj. Chyba od tego oszukiwania pogibalo jej się  mózgu :] Najpierw usunela sie przez przypadek a potem przezemnie...hah  ^ ^ ...widac ze to nieprawda szczegolnie po powodach ususniecie bo sa dwa a użytkowniczka byla ponoc jedna. ; ) To pa.

2 komentarze:

  1. Osz ty! Umieściłaś! PS.Jadę na miesiąc miodowy z żabą! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sorry nie tu xD

    OdpowiedzUsuń