czwartek, 30 czerwca 2011

Boonies, pupz,furball i draco :D

Hello :3
Wczoraj zglaszalam owego "admina" a do dziś nikt nie odpisał -,- Ale poczekam ;D Ważne że się naciągnąć nie dałam. A tak wg siedzę sobie przed TV oglądam Disney Chanel. Nagle leci reklama moviestarplanet. Ta z boonie. To z reklamy dowiedziałam się o msp i gram :D Ale wrócye do Boonies :*
Są trzy rodzaje Boonie :D Evil Boonie,Vip Boonie i Good Boonie. Ja mam Good Boonie :D
To jest Evil Boonie. Jak rośnie to zaczyna wyglądac dziwnie xd Ale Emooo mogą goo kupić :3
A teraz Vip booniexd

Ok. Jest słodki ale tylko dla vip ... ;/
Teraz Good boonie <33
Mam go ale jest niebieski :D Dziś o 19:11 karmie go 10 raz i mi rośnie! :3 A teraz Draco! Te smookości ;D Która są dla Vipów.
Są różne kolorki. :3  Teraz Pupz
Są tak samo różne kolory i kształty. Ja mam różowego w meksykańskim stroju xD Dam jego fotq potem ;D
 A teraz ostatni FurBall. Mam go jest fioletowy sweetaśny ;)
 Będę dawać ich metamorfozy. Kiiyuko (Furball) nie dam dziś ale może 4 dni . Kuleczki (Good boonie) dam dziś o 19 ileś. A Bridget  (pupz) nie dam  wcale bo nie mam zdjęć a  Brid już nie rośnie bo jest na ostatnim poziomie wzrostu. Moje Boonie :3 x3 <33Metamorfozy dam tak jak mowilam. Teraz o boonie i opiece.
1. Zwerzaki mają taki "panel"
2. Po  kliknięciu w  burgera kupujemy jedzenia za 10 sc Jeśli mamy vip możemy wybrać jedzenia dla vip które daje nie jeden a dwa pkt.
3. Po kliknięciu w serce okazujemy czułość zwierzakowi. Za taką "opiekę" nad zwierzakiem innych osób otrzymujmy kilka sc.
4. Po kliknięciu w gąbkę musimy przejeżdżać nią po zwierzaku. Jak zwierzak potrzebuje kąpieli otrzymujemy 3 sc.
5. Po kliknięciu w pilkę  wyskakuje piłka Gdy jest w powietrzu musimy nią odbijać. Otrzymujemy za zabawę pkt. Nabijają one lvl boonie.
6. Po kliknięciu w gwizdek wyskakuje liczba sztuczek. Ja mam 3. Gdy przechodzimy na nowy lvl otrzymujemy sztuczkę.
7. Po kliknięciu w imię boonie możemy je zmienić :)
8. Po kliknięciu w lvl dowiadujemy się ile mamy pkt i ile nam zostało do zdobycia nowego lvl.
9. Jeśli chcemy iść gdzieś ze zwierzakiem klikamy na ikonkę zwierzaka po prawej stronie ramki "Co teraz robisz" ii wybieramy zwierzaka. Jeśli nie chcecie z nim już chodzić kliknijcie jeszcze raz na tę ikonke po czym kliknijcie przycisk "Żadne".
10. Żeby Boonie rósł trzeba go karmić. Mamy wskaźnik w panelu boonie. Jak przekroczy 9 czyli jak 10 razy go nakarmimy urośnie. Chyba boonie rośnie 3 lub 4 razy. Panel:

Wszystko zaznaczyłam xd Uff...  na osłodę moja moviestar:
Mrauu xDD Pa ;)  Ok..edycja ! Metamorfoza mojego boonie. Urosła dziś :3
Jaka ona sweet! Kuluś <33

6 komentarzy:

  1. no ale w sklepie nie ma niebieskich!

    OdpowiedzUsuń
  2. są! ja miałam jednego niebieskiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce takiego żółtego z niebieskimi czółkami i naszyjnikiem hawajskim pytam się czy to jest dla vip ... A i mam proźbe do autorki możesz tu powklejać zdjęcia wszystkich zwierzaków;D Taka propozycja i jakie są dla vip a jakie dla nie vip;D Paaa;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam żółtego z niebieskimi czółkami i hawajskim naszyjnikiem, jest tylko dla VIPÓW, poza tym Booniesa dostaje się LOSOWO, smutne ale prawdziwe.

      Usuń
  4. Fajny blog. Ja dzis kupilam good boonie i dostalam kolorowego xD moj nick n msp. klaudussiiaa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mieć piegi ?? :(

    OdpowiedzUsuń