piątek, 24 czerwca 2011

Dwa konki-Na naj look i na film

Hej x3
Konek na naj look. Zaczynamy
Ma być to look na wakacyjne zakupy. Czyli np. jakaś torebka,krótie spodnie,bluzka itp. Ale możecie zrobić jak chcecie :D
Pierwsze miejsce ma

Autograf oraz coś z listy życzeń
Drugie miejsce ma:
Coś z listy życzeń
Trzecie miejsce ma:
Autograf
Na inne mnie nie stać D; Konek trwa do 29 czerwca tego roku :D Wysyłajcie mi look na e-mail: tiffany5@onet.pl
Drugi konek-filmowy. Trzeba zrobić coś o zwierzakach. Czyli warto mieć kilka boonies,pupz, draco,lisów. No i oczywiście animki "Fluffy kitty cat" oraz "Cuty puppy" ;) 
FILMY MAJĄ BYĆ:
Sensowne
Mają mieć co najmniej 2 minuty
Mają być ładnie ubrani aktorzy
Ładne tła
Ciekawe :3
No i xd Słać mi swoje nicki jakie macie w grze i tytuł filmu na my e-mail tiffany5@onet.pp
To na tyle. A ta wg często ludzie piszą mi "Plis plis daj prezent masz dużo kasy plis!" ;/ Albo "Dasz grafa?" "Daj grafa za grafa". Niedawno też dziewczyna mi napisała "Hej chcesz vip? Mam chyba 200 kasy na komórce". Pisała też że wielu osobom już robiła. Ja się spytałam czemu sama nie ma, a ona że ma na drugim koncie. I podała mi nick. Napisałam do tego "nicka" i dotąd nikt nie odpisał...xD Dobra...zgłaszajcię się dawajcie komy i piszcie na chacie! 
Ciau!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz