wtorek, 28 czerwca 2011

Jak sprawić by boonies mówiły w filmie? No i jeszcze jak mieć styl :D

HEJ :D
Czasem niektórzy pytają "Jak zrobiłaś że boonie mówi?". Tu jest odpowiedź!
1. Umieszczamy moviestar gdzieś w kącie. I używamy animki Beam me up
2. Przechodzimy koniecznie do następnej sceny
3. Stawiamy moviestar (Ciągle w beam me up) pod Boonies
4. Piszemy coś w dymku
5. Możemy przesuwać moviestar pod inne boonie !
6. Potem puszczamy film i boonies mówią :D
Macie np. Mój film "Gadające zwierzaki odc 1/3". Nie jestem doświadczona za bardzo i na początku trochę widać moviestar ;D
Teraz przechodzimy do "Jak mieć styl" :D
                                                        Oczy
Najlepiej wziąć normalne oczy. Błyszczące też można ale są wg mnie dziwne. "Bajkowe" też nie są najlepsze.
Ale ostatecznie najlepsze będą te trzy pary oczu:
  Polecam najbardziej te pierwsze oczka ;D

Jaki kolor oczu?
Możemy wybrać kolor taki jaki mamy w realu. Najlepsze są te kolory:
To są najlepsze najnormalniejsze kolory. Warto ich użyć. 
Kolory brwi tylko jasno brązowe/brązowe czarne :D Takie są najlepsze...Bosh...moja babcia się wydziera na gostka z teleturnieju xD :3 
Kolory skóry
Te kolory są normalne. W za ciemnych się wygląda nieco jak dziwny wariat :< Jasne są dla wampirów. 
USTA
Te usta to w miarę normalne modele:
To te "pulchne" usta ;D Te z kolczykiem raczej dla ludzi emo itp. Kolory ust:
To najlepsze kolory. Czarne tak jak wspominałam dla emo itp. Ciekawe co za kołek by wziął zielone usta xDD
O twarzy to tyle. Reszta kiedy indziej. Może po południu bo teraz się zmęczyłam xD :D Piszcie na chacie ;* Nq :3 Wasza Magguś ;D :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz