wtorek, 26 lipca 2011

Była impraa ;33

Hej :  D
Dziś o 11:30 zaczęłam impre. Wstęp był tylko z booniesem :)  Było to w ogrodzie :P
Najpierw se gadaliśmy i wybieraliśmy najslodszego boonies ;) Wygrała moja Kuleczka *-* a potem graliśmy w prawda czy wyzwanie. Potem zadawaliśmy zagadki xD I w tedy ja zaczęłam tańczyc jak pijana Belly Dance. I zaczeła tańczyć też Gabkuu xD A natix nie *u* Potem robiliśmy kabareton. Opowiedziałam zajefajny kawał o Jasiu :D Potem robiliśmy Top Model ale właściwie nie zrobiliśmy bo naćpałam się watą cukrową x.x I natix oraz Gabkuu pokazywały swoje walory xD Chodzi mi o animacje XD Zrobiłam też zdjęcia:

Czyż nie jest extra? Widać mój zaje ♥ kawał. :P
Namiętny pocałunek z płotem oraz ja naćpana watą xD A jak natix i Gabkuu pokazywały animki Gabkuu coś się zacieło (Ogólnie to się impra skończyła bo mój zasrany kompiuterek się wiesił na movi ;/) i pocałowała natix xDDD Natix mówi "fu" xD Łobleśne .  xD Była to 3 osobowa impra ale fajna :) Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz