poniedziałek, 18 lipca 2011

Trochę tego i tamtego..wielkie czyszczenie znajomych.

Hej ;D
Sorry że ostatnio nie pisałam. Ale nic ciekawego się nie działo.
No może tylko tyle że mam już 7 lvl .
A dom mody nie wypali...bo zgłosiła się jedna osoba -,-
A teraz taQ.
Robię wielkie czyszczenie znajomych. Kto wypada?
Ludzie z levelem zero którzy już wg nie wchodzą...bo nie potrzeba mi takich.
Ludzie których nie lubię. Ogólnie raczej takich nie ma ;D
Ludzie robiący 10s filmy. Te filmy mnie wkurzają jak i ludzie robiący je.
Głupki. No po co mi jakieś głąby?
Ci którzy mnie o coś proszą. Raz mnie dziewczyna poprosiła żebym jej nabiła level...dokładniej żebym weszła jej na konto. -,- Dzieci! Co wy sobie myślicie?! To że mam siódmy level nie znaczy że mam tyle kasy,ciuchów i mogę rozdawać wszystko na prawo i lewo! A co do flmów jak mam ochotę to oglądam.
Regulamin którego mają przestrzegać moi znajomi:
1. O nic mnie nie prosić! Nigdy! Ani o prezent, grafa,coś z listy,obejrzrenie filmu ! Nic! Jeśli 3 razy złamiesz te zasadę lecisz ze znaj
2. Nie przeklinaj na mnie i nie plotkuj o mnie. Jak 1 raz złamiesz te zasadę lecisz ze znaj.
3. Nigdzie o mnie nie pisz. Na blogu w filmie, nigdzie. Jak 2 razy to złamiesz lecisz... frruu
4. Nie groź mi. Np. Jak nie dasz grafa lecisz ze znaj. Zgłaszam cię, daj mi coś z listy albo usunę ci konto itd. Jak raz to złamiesz lecisz ze znaj.
5. Nie kopiuj pomysłów n a moje filmy looki itp. jak 3 razy złamiesz wylatujesz...
Jak ktoś 3 razy złamie inną zasadę albo wg coś tak to leci XD To trzech razy sztuka.
Teraz druga rzecz.
Robię imprezę 22 lipca. Są moje imieniny :D  Oczywiście nazywam się Magda...:PP Impreza zacznie się o 18:00 u mnie w house. :D
A poza tym zamierzam zrobić konkurs. Mam już pierwsze pomysły xD
To chyba tyle Bye :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz