środa, 6 lipca 2011

Nowy konkurs Zoo :d

Cieść :p
Ostatni nie chcę mi się pisac...tsa...Brodwey! :ppp Zauważyliście że buźka ":p" wygląda dużoo inaczej niż taka : ": P" prawda? xDD  A z tym Brodweyem to mi się przypomina piosenka z Good game discko Hip hop...taka laska się drze "Brodway" xDD Ale przejdźmy do konka...wylogowałam się z MSP bo postanowiłam zrobić kawę. Porzuciłam ten zamiar xD Więc zalogowałam się z powrotem bo chciałam obejrzeć ulubiony film...więc pozwólcie na chwile xD
____________________________________________________________________________________Dobra skończyłam xD Tak więc konkurs:
Co za dziwny gość xD Chciał się upodobnić do lwa? I jeszcze kopię siano...xDDDDD Strój laski również  to dupy...za wyraz sorry xd Jedynie włosy są fajnie ....i wygląda mi na mutanta xP A  to z małpą wygląda na animek...najbierw wejde do sklepu zobacyzć czy ciuchy są xp
***
Sommm :D
Cztery nowe.Wyglądają szczerze głupio te fryzy...:O Nie przebiorę się za idiotkę xP
Ale są przynajmniej ładne bluzki....Śliczne ;D Są też new sukienki ale one są zarezerwowane dla babć xP W butach nigdy nei ma nowych rzeczy...;/ Teraz idę sprawdzić animki xp
***
Nom są ;D 4 nowe. Ta  z małpą dla vip ; (( Jedna obleśna x* Jedna ze słomą...a ostatnia z małpką...potem zrobię foto pamiątkowe xp A teraz tła :x
***
Też są  ;D Dwa. Nawet to Zoo dla ludzi bez vip lepsze...:D Ale ze mnie głupek....x0 Chcę zobaczyć jakieś dodatki..meble itp. i wchodze w "Zwierzęta & Rośliny" xD Potem chcę wejśc w "Zakupy" a wchodzę w "Gry" xD Nio dobrze. Pa ;3 ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz