poniedziałek, 11 lipca 2011

Infoo moich znajomych

Hejo
Wiele ludzi ciągle mi pisze "Wymienimy się czymś?" "Obejrzysz moje filmy?". Wczoraj mi się dziewczyna spytała czy jej zrobię Vipa bo ona nie umie...chociaż napisałam jak to się robi powiedziała że nie umie i tyle. A ja jej na to że nie będę na kogoś wydawać pieniędzy.
O...mama mi jeść przyniosła xD Niektórzy też chcą się wymienić czymś z listy życzeń...po co mają się wymieniać? Niech kupią to co chcą. W mnie to głupie i usuwam takich ludzi. A teraz taak...
Usuwam ludzi którzy mają 10 sekundowe filmy. Czemu? Chcę obejzreć normalny film taki serial a nie mogę znaleźć bo jakieś 3 strony są zawalone filmami 10 sek...-,-
Usuwam ludzi którzy mnie proszą o obejrzenie filmó, coś z listy itp.  Dlaczego? Jak mam ochotę coś obejrzeć oglądam. I każdy zarabia na wlasne potrzeby. Ja nie zarabiam na innych. Daje upominki lub coś z listy z wdzięcznosći lub w nagrodę za konkurs jak Top model
No to tyle...;3 Bye

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz