wtorek, 5 lipca 2011

Moja historia z msp xD

Hej ;d
Dawno nie pisałam bo nie było o czym i mi się  nie chciało xP Teraz mój look.
Lubię te buty ^.^ Muszę teraz jakoś skoczyć na zakupy...na razie mam 5 bluzek,3 pary spodni,3 pary butów i 3 fryzury ;D No i zapomniałabym...ma już 6 lvl *_* Dobra..moja historia.
Oglądałam sobie telewizor. Kanał Disney Channel. Obejrzałam reklamę i mnie to zaciekawiło :D Po drugiej reklamie postanowiłam w to wejść. Weszłam i założyłam konto. To był 31 marzec... Nic nie jarząc zrobiłam konto i zrobiłam krótki film. Może jakiś miesiąc nie wchodziłam....ale postanowiłam wejść bo mi się nudziło :D Zaczęłam jarzyć i zrobiłam pierwszy film. Miał 2 części. Nie był najgorszy ;) Grałam dosyć długo o 6 lvl...no ba! Dwa miesiące :p Moja postć byla kiedyś brzydka itp...a teraz zmienilo się to :D Teraz wyglądam tak:

Slodko :D Dobra koń-czę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz