czwartek, 28 lipca 2011

Nowe chatroomy

Hej ;)
Chyba normalnie przed chwilą były stare xdd
Wyglądają tak:
Do Klubu Vip mogą wejść tylko  Vip x.x Nieważne nie lubiłam klubów xD
Park dla zwierzaka jest tylko z boonies ...ale mi to nie przeszkadza mam ich 4 xD
Kiiyuko, Bridget Kokardkę i Kuleczkę.
A jak chcesz wybrać coś jak keidyś np. Jasny plaża chatroom to jest inaczej...wchodzisz np. na plazę i wybierasz na dole gdzie chcesz iść czy jest pełne i ile ludzi.
Trochę debilne nazwy ; D Gdzieś jest  królik pasaż...x.x Albo ciastko skate ...xd Ale w sumie fajne. Tylko szkoda że tak zrobili z klubem i parkiem...A tak wg w nocy przyjeźdza mój tata z pracy ;P Muszę namówić rodziców a Vipa..;)
Aha i jest nowy Koneq.
Mam już pomysł na film ;) Zbieram fundusze ^.^
Nie wiem czy nie zrobić też looka XD.
No i jeszcze mało brakuje mi do 8 levela..
Mało nie? . Pomocy : ** Koncze pa pa ty ,
:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz