piątek, 29 lipca 2011

Impreza na cześć Holiday!!

Hej ; D
Dzisiaj wchodzę na  msp i mam osłupke...xD
Usuwają msp o 16! Ratuj sie kto może...przeżylam juz dwa konce...koniec świata o 18 i koneic msp o 16. Jestem hardcorr xDD
Dobra ♥♥ Kradli looki to była troche straszne...bo AnanaseQ jest calutka naga ;/
No dobra moze ma na sb bielizne *_*
Ale przejdźmy do tego co mialiśmy przejśc xDD
Impreza na cześć wakacji : D
Ta...prawie pod koneic wakacji impra na cześć ;X
Ale cóż...impra na cześć śrdoka wakacji ;d Wiwattt
Będzie to ipra  o 22:00,,
Bo impry wcześniej są do dupy XDD
Ja się w pigamkę ubiorę XDDD
I zrobię listę zaproszonych gości którzy się zgłoszą  do mnie...innych będzimey tępić :P  Impreze planuje na 2 sierpnia. Byłaby pierwszego ale i tak do kitu bo moja najka wyjdźdza do jakiegoś miasta x d
I dziennie będzie godzinę a jak  już do na pewno nie będzie to 10 ;p
Zrobię jutro artbook spezjalny a dzisiaj pa :D
PS.  Ciekawostka: Art book oznacza książkę o sztuce :D
Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz