niedziela, 24 lipca 2011

Sklepik i klub miłośników boonies.

Hej ;D
Postanowiłam ZROBIĆ sklepik :D
Będą tam tak:

  • Zdjęcia twarzy moviestar
  • Cała moviestar
Przykład twarzy:
Oczywiście będą ładniejsze xD
To taki przykład. Tam gdzie pisze "Moviestar :P" Będzie wasza nazwa ; D
Taka cała postać:
:)


Teraz tak...Cennik:
Zdjęcie twarzy bez ramki i bez napisu:
Prezent (Min. za 100 sc,) i graf
Z ramką i z napisem: Prezent (Min.200 sc.) i graf
Zdjęcie z samym napisem: Graf i prezent za obojętnie ile.
Cała moviestar bez niczego:
Graf i prezent za obojętnie ile.
Cała moviestar i animka: Graf i prezent (Min.100 sc)
Cała moviestar z ramką: Graf i prezent (Min.150 sc)
Cała moviestar z napisem: Graf i preznent za obojętnie ile.
Cała moviestar ze wszystkim (Czyli z animką,ramką i napisem): Dwa grafy i prezent (Min.200 sc).
To tyle : P Jeśli chcecie zamówić piszcie na maila na msp (Jestem Maggie11 dla niedomyślnych xd) albo na mojego maila tiffany5@onet.pl
Jeśli piszecie na tiffany napiszcie np tak "Mój nick z gry to (Wasz nick z gry) . Zamawiam (To co zamawiacie np. Twarz moviestar) razem z (Np. razem z ramką).
Na MSP w mailu napiszcie to samo bo nie chce mi się pisać nowej wersji xD I muszę wam mieć w znajomych jeśli mam wam zrobić. Ale spok. mam mało znaj :  p
Teraz drugi temat :D
Klub miłośników boonies.
Mogą tu przystąpić osoby mające Boonies. Nieważne jakiego. Może być pupzem ,furballem wszystko jedno.
Ma być Boonies dx
Będziemy się na spotkaia klubu ubierać bo boonisowemu xxDD
Np tak:
Taki przykład xD
I potem robimy imprę.
Oczywiście przycodzimy z boonies.
Robimy np. Konkursy na naj boonies.
Różne takie ; D
Jutro więcej o ty. ;)
Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz